الظلام


لَحْظة

جريدة غزل

الوصول صعب ولكن معًا نستطيع. .. جريدة غزل لدعم الكُتاب عن طريق نشر كتاباتهم بأنواعها لتصل إلى القُرَّاء بسهولة، لمؤسستها سها عبد النبي، تحت إشراف تطبيق وجريدة لَحْظة.


ومع بداية كل ليلة أرىٰ هذا الطيف، يظهر لي كل ليلة دون ملل لا ينقطع ظهور أبدًا إلا مع حلول النهار، أشعر به يحتويني بدفء، إنه شعور آخر مميز، نعم في بعض الأحيان أخافه بشدة وفي البعض الآخر أراه عناق بمثابة حياة، أنا لا أنظر لأحد مثلما أنظر إليه امتلكَ عيني قبل أن يمتلك هذا الخائن الذي يسمى قلبي، قيدتني بك أستشعر طيفك معي دائمًا، أحببت وجودك لدرجة عندم يغيب طيفك؛ يغيب كل شيء، أحببت الظلام الذي لا تأتي إلا به، لو كان الحب أرواح لكان أكتفىٰ قلبي بروحك، نعم أوهام مجددًا، وما بها!! أليست جميلة أهرب إليها من واقع مؤلم لا يشعر بة أحد بقلبي، كل ما أريده هو أن تبقى في حياتي للأبد ولو مجرد طيف يضيء عتمة الليل.

لـِ سارة مجدي "زهرة الشرق"
جريدة غزل

الحياة أحلام فلا داعي للتخلي عن حياتك

9 تعليقات

أضف تعليقًا مُشجعًا ..

  1. مبروك يقمري عظمه ربنا يحفظك يارب وتحققي كل اللي بتتمنيه واشوفك أسعد خلق الله يارب

    ردحذف
  2. أحلى وأجمل كاتبة بتعمل عظمة مبارك يعمري 💙🌚✨

    ردحذف
  3. احلى واجمل وارق بنوتة وكاتبة بجد عظمة ربنا يبارك فيكى ويحفظك ومن نجاح لنجاح يااااااااااااارب

    ردحذف
  4. ألف مبروك يا روحى و من نجاح لنجاح يارب و دايما متفوقة فى مجالك و فخورين بيكى🥺❤️❤️❤️

    ردحذف
  5. حبيبة قلبى واختى وبنوتى الصغيره مش صغيره اوى يعنى 😂😍 بحبك قبل ما نتكلم وبعد ما اتكلمنا اكتر انا واثقه فيكى ومتاكده انك هتنجحى واسمك هيكون حاجه كبيره كتباتك قمر زيك وتحسها طالعه من حد كبير اوى اوى ربنا يحفظك يااارب ويريح قلبك ويحققلك كل خير ياارب 🥰🥰🥰

    ردحذف
  6. بنوتي وضى عيني أجمل كاتبة عاش ياضي العين

    ردحذف
  7. ايه الجمال ده رااااائع لازم يكون بالروعة دى علشان انتى كاتباه يا حبى🥰 بجد ربنا يكرمك كمان وكمان وتفضلى الافضل كما انتى 🤍❤❤

    ردحذف
  8. حبيبه قلبي سمراء الليل 👀❤
    شخصيه هاديه ومحبوبه وكيووت خالث ربنا يحفظك يارب 😌❤
    كل حرف بتكتبيه جوووا قلبي لان بيكون معبر جداً جداً وحبيت كل حاجه كتبتيهااا وهتكتبيهاا وربنا ينجحك ديما يارب ❤
    واشوفك شخص ناجح ديما وتحققي كل الي بتتمنيه ويبعد عنك الناس الحقوده يارب
    ويريح قلبك ديما يارب❤✊.
    وربنا يملي قلبك فرحه والبسمه تفصل علي وشك كده منوره ديماً❤ واسمك يملاااا مصر كلهاا والعالم يارب 😢❤ وتكوني حاجه كده نفتخر بيهاا 😌👀❤
    وكل سنه وانتي في حياتي وانا في حياتك كده قرفاكي 😌😂❤ومتزعليش علشان عيد ميلادك إن شاء الله يكون اجمل يوم يارب 🌝
    وربنا يجعل كل صعب سهل عليكي ويطمن قلبك ديماً يااارب👀❤💜
    حبك يا زهره الشرق 😌❤
    "مجنونتي"♡♡😂❤

    ردحذف
أحدث أقدم

شاهِد أيضًا

إغلاق الإعلان